poniedziałek, 6 lutego 2017

Chciałabym być mądrzejsza


Chciałabym być mądrzejsza, szybciej, łatwiej chwytać strzępy informacji, robić z nich ładny ulepek, który rzeczywiście może mi się do czegoś przydać. Chciałabym być mądrzejsza, nie oczekiwać miłych słów, aprobaty, pochwały, od ludzi tak samo sfrustrowanych i niepewnych siebie, jak ja. Chciałabym być mądrzejsza, wiedzieć, czego chcę od życia, i, tak mniej więcej, jak zamierzam to osiągnąć. Chciałabym być mądrzejsza, nie zapominać, po co tu jestem, tu i teraz, czego się już nauczyłam, jakie lekcje odrobiłam, by już nie powtarzać niektórych rozczarowań. Chciałabym wiedzieć, jak znieść niewidzialny ciężar, jak podnosić się każdego dnia z łóżka, jak zachować godność, jak się nie bać. Chciałabym wiedzieć, jak to zrobić, by ktoś zostawił tu ślad po sobie, żeby nie było tak pusto i głucho.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz